Real Madrid
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:بارسلونا,بایرن مونیخ, :: 9:57 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

سایت گل- تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری اش در پایان بازی تیمش مقابل بایرن مونیخ که با باخت 0-3 در نوکمپ و درنهایت شکست 0-7 مقابل حریف آلمانی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراه بود شرکت کرد و به دفاع از عملکرد شاگردانش دراین بازی پرداخت.

متن صحبت های تیتو را به گزارش آ.اس در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید قسمت اول آن را مطالعه کنید:

*هضم کردن این باخت: من بین دو نیمه از بازیکنانم درخواست کردم که تسلیم نشوند. گلی که در آغاز نیمه دوم دریافت کردیم کار را خیلی سخت کرد. این خیلی وزنه سنگینی بود. چون بازیکنان می بینند که در یک بازی حذفی بازگشت به جریان بازی کار خیلی سختی است. نمی توان این را رد کرد که بایرن مونیخ در شرایط فیزیکی فوق العاده ای گام به این بازی گذاشته بود.در بازی 4شنبه شب تفاوت دو تیم خیلی زیاد بود.من فکر می کنم که ما هم تا پایان کار به رقابت ادامه دادیم

*غیبت مسی: مسی در بیلبائو بازی کرد، چون حالش بهتر بود. حضور او اوضاع تیم را تغییر داد ولی در پایان بازی،احساسات عجیبی داشت. بحث مصدومیت نیست؛چون او الان مصدوم نیست ولی حس راحتی نداشت. او روز 3 شنبه هم تمرین کردو 4شنبه هم مین طور ولی حس خوبی نداشت. او یک بازیکن است و می تواند به مشکل بخورد. به همین خاطر هم بود که نتوانست به کمک تیم بیاید

*تصمیم گیری رو به آینده: تمام تیم ها درتمام سالها به تجدید قوا می پردازند. من آن روزهم گفتم که نیازی به تغییرات گسترده نیست؛فقط کافی است که بازیکنان ما بهبود یافته و به ترکیب تیم بازگردند. بایرن در حالی گام به این بازی گذاشت که تمام بازیکنانش را دراختیار داشت و ما غایبان زیادی داشتیم. با وجود مصدومانی که داشتیم، باید بگویم که نمی شود که همه جام هارا هم فتح کرد. نمی توان درهمه تورنمنت ها به قهرمانی رسید و بازی رفت برای ما خیلی گران تمام شد.

*اولویتتان روی بازیهای لالیگا بود؟: برعکس.به نظر من امسال بیش از هرسال دیگری برای اعمال سیستم چرخشی میان بازیکنان کار شد. فکر می کنم که ما دقایق بازیها را میان بازیکنان تقسیم کردیم. اگر تمرین نکنی و ناراحتی ودردی داشته باشی،هماهنگ شدن با ریتم بازی برایت سخت می شود.

*تعویض های چابی واینیستا: زمانی که نتجیه بازی علیه ماست،باید 6 گل بزنی تابه جریان بازی برگردی. چابی احساس درد می کرد و به علاوه روز یکشنبه ما درلالیگا بازی ای داریم که درآن بازی باید برای برد تلاش کنیم. باید ببینیم که آیا می توانیم قهرمانی مان در لالیگا رامسجل کنیم یا نه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 169
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 1498
بازدید کل : 221616
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس